Skrev det här inlägget förut idag men glömde visst publicera det haha..

Igår tog jag och började dagen med att ungefär ta livet av mej på gymmet:
  • Uppvärmning 5 min på bandet
  • Löpning 10 min
  • Hopprep x500
  • Intervaller x10 Sprang 30 sek, vila 30 sek osv på nivå 13
  • Hopprep x500
  • Mage
Körde allt i rask takt, jag var nog rödast i stan i facet tror jag, räkan deluxe I was liksom haha!
.
Skyndade mej hem, kockade lurre, duchade, sminkade mej innan prästen som ska döpa Kian kom, Kian diggade henne rätt bra faktiskt så det där går nog finfint =) Gjorde ett upplägg på hur dopet ska gå till och vilka psalmer som ska sjungas och vem som ska göra vad o såntdär praktiskt. Helt plötsligt började prästen sjunga ganska högt för Kian vid köksbodet jag höll på dö en sväng men det gick bra haha.
.
Efter det var det bara att rejsa vidare, nu till q8 för jobb! Jäklar vad kul det är, I love it, längtar tills nästa pass haha, vem längtar efter att jobba liksom? meeen så ere! Räknade kassan själv för första gången, min kassa stämde EXAKT, inte en krona för mycket eller för lite, dåligt det då! Det händer ju ungefär aldrig, kung i kassan va jag helt enkelt ;)
Höll däremot på få ett sammanbrott, jag fick inte till summan så det stämde fast jag hade så många kvitton som jag skulle ha, vilket betyder att summan SKA stämma, jag räknade om och om och såg ungefär ut som matadoren i tjuren Ferdinand när han drar av sitt håååår!
.

.
Det visade sej att det va fel på miniräknaren, eller den va lite speciell så att säga, ska man räkna minus måste man först trycka plus, sen siffran man vill ha minus och sen minus... HALLÅÅÅÅÅE! Inte okej! Alltså ungefär såhär (jag ska nu räkna ut 825 MINUS 25) då måste jag slå 825 + 25 - = 800... Jag va lite lätt frustrerad, för det visste ju inte jag ne! Men nu vet jag och det glömmer jag nog ungefär aldrig!
.
Kom hem runt 22:15 när jag egentligen slutade 21:15 men det tog ju som sagt lite tid att räkna kassan, somnade vid 00, blev väckt av Kian nåra gånger under natten, upp 06:00, andra jobbet (Nummerupplysningen) 07:00-10:30, hämta mamma och momma, påskmats shoppade, nu är jag hemma, fullt hus, Kian, Jennifer, Mikaela, mamma och momma, Janne jobbar nattskift så han slutar imorrn kl 10 och jag börjar kl 9 på nummerupplysningen och slutar kl 14. 
Det är ett jäkla pusslande för oss just nu men än så länge går det jättebra =) Klirr, klirrrrr i kassan!
Nu ere sooool, jag ska flirta lite med mamma så jag får mej en springrunda utomhus ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0