Rivstart

Jag har fått nog, jag är så jävla less att köra bil utan bra musik så nu har jag tagit fingrarna ur röven och fixar en skiva såhär på morronkvisten. Här får ni ett smakprov av vad som finns på min skiva, så jävla bra!
.
.
Blir träning vid halv elva - elva, hämtar upp Jossan o Bryne för teamwork sen blire ett hårt ben, rump och magpass, är sjukt pepp idag, klockan är ju bara 07:26 så det är ju fullt normalt så att säga haha..
.
Har börjat en månads kur med CLA Advanced och proteinpulver med smak av Banan/Choklad, svingod smak! Dricker den direkt efter träning och en om dagen de dagar jag vilar.
.
Jobb mellan 14:10 - 18:50 på nummerupplysningen står på listan - Klirr, Klirr!

Kommentarer
Postat av: Minna

Nice låt! Har inte hört den förut.

2011-04-09 @ 14:12:26
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0