Private Party

Pyjamasbusen =)
.
.
Skulle bli sovmorron för min del imorse men Kian beslutade sej att vakna 4 inatt och skulle tydligen vara vaken ett tag så Janne fick pallra sej upp då o sitta uppe till 5 nångång, sen vaknade han vid 7 igen men då tog jag honom nån timme innan han ville sova igen för jag tyckte så synd om Janne, man dör ju om man måste upp sådär tidigt men sen sussade jag till halv 12 tackarrr =D
.
Hittade grabbsen i köket, lådorna ute, Janne på golvet med Kian bankandes på huvudet haha!
.
.
Klädde på mej träningskläderna, hämtade födelsebarnet Jossan (GRATTIS IGEN MY DEAR FRIEND ♥) och for till Carro o proppade in nåra bokhyllor i bilen som jag fick av henne o Lars, tack så jättemycket igen!
Jossan fick sitta lite lätt obekvämt på vägen till gymmet och hem men de gick ju iallafall hahaha!
.
.
Tränade intervaller x10, biceps och triceps idag! Ska köra mage här hemma sen, det vart lite brått hem så jag hann inte med det på gymmet men de ordnar sej ändå =)
.
Bjuder på denna låt nu:

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahaha, ja asså det gick ju kanon att åka sådär ju! ;) taack igen för grattiset, sötnos!

Asbra pass idag, hurtan. Puss

2011-04-10 @ 17:17:09
URL: http://tensby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0