Ne men nu får jag ju kamma mej!

Det är ju dax att ta tag och slänga in ett inlägg här i bloggen, har haft massa för mej ju så jag har som inte haft tiiiid..
Tänkte uppdatera er lite om vad som hänt!
.
Jag har skrivit på kontrakt på q8, trivs som fisken i vattnet, trivs med att träffa folk hela dagarna och serva dom och hålla på lite med pengar de tycker jag e kul! Kommer jobba endel framöver, har matchat in med Jannes schema så allt funkar, håller på lära mej allt och nångång efter påsk får jag reda på hur jag kommer jobba i sommar och även när Janne får se till att bli pappaledig =)
.
Här äter mammas busunge macka medan vi andra oxå gör det, annars ere ju orättvist och väldigt upprörade haha
.
.
Efter det försökte vi måla med kritor men dom va roligare att stoppa i munnen, dock inte så goda o lite arg vart man när man inte fick äta på dom!
.
.
Om pappa får äta jättestor kyckling med händerna och så vill ju Kian oxå smaka och ojojoj va smaskens det va, tror även att det va lite kul haha
.
Träningen då?
Har inte blivit så mycket träning denna vecka, har haft ont i halsen o jobbat endel men 2 dagar har jag tagit mej iväg iallafall.
  • Onsdag: Ben, rumpa, intervaller x10
  • Idag: Sprungit på bandet 15 min, triceps, bröst, mage o intervaller x10
Janne vill så gärna att jag berättar att han tränat 5 dagar denna vecka och väger nu 85 stadiga kilon och äter som en häst som är med barn! (Troligtvis tvillingar).
.
Dejt hemma hos Maja, vi hade världens tur, Maja höll precis på att laga middag när vi kom så vi fick smaka hennes go-mat =D Tur de inte e varje dag då skulle jag bli värsta tjockisen, hon borde söka till kock helt klart!
.
.
Världens bästa Minna is in town med! Riktigt kul att ses =) Min Minna! Ska bege mej ner till henne och bryne och snacka lite skit, hon är bakis efter klassåterträffen och jag ska ha skvaller från kvällen haha!
.
.
Blev utgång i fredags för min del med, jag va inte helt på g alltså.. det är ju faktiskt inte okej.. jag brukar ju alltid vara på g.. när jag va som mest på g kom taxin o sen försvann det som igen när vi va på krogen.. ne, nästa gång kör jag mitt kära vin och nån öl, det funkar alltid! Men jag hade mycket bra sällskap iallafall, love, love, love
Tror det blir sådär ibland nu när man e mamma för man e mycket tröttare och orkar inte sena kvällar/nätter lika bra, mer sömn till mammorna! =D
.
Ne men in i duschen kanske.. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Minna

Haha du valde finaste bilden på mig också ser jag ^^

2011-04-19 @ 12:17:13
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0