Ne, de blev ingen dusch..

Istället tog jag och besökte Bryne och Minna en liten stund och surrade, när jag gick ut ur våran port var det storm ute så portdörren flög upp och tillbaka, nära till en dörr-faceplant för min del men jag klarade mej i sista sekund hahaha!
Hämtade lite senare upp Jossan för ett pass nr 2 på gymmet =D
Nu har jag iallafall tränat 3 gånger denna vecka, det känns faktiskt mycket bättre med tre avklarade pass på en vecka än två, minimum är faktiskt tre annars är det inte okej för min del så nu är jag nöjd ändå!
Detta pass blev det
  • Axlar
  • Biceps
  • Ben
  • Rumpa
Testade även på en kettlebellövning, den va riktigt grym! Tränade hela kroppen på en gång! Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0