Dinner n stuff

Middagen hos Maja va sjukt god. Till förrätt fick vi avokade med ishavsröra, Lilli och Maja hade kräftstjärtar på och jag fick fetaost och gurka smaskens!
Själva middagen bestod av potatisgratäng, fransyska marinerad i sweetchili, coca-cola, vitlök, salt o peppar med champinjoner, körsbärstomater, sparris inlindat i bacon och pepparsås tillpiffad a lá Maja, fy fan va gott det va!
Maja är en riktigt grym kock, underbar middag med underbara tjejer ♥
.
.
.
Nästa gång ere min tur att bjuda på middag, hur ska jag kunna slå detta? =O Haha!
.
Kian sitter i köket med momma och äter macka med ost, jag ska ta och hoppa in i duschen o göra mej iordning så åker vi upp till Mörsil och överraskar gammelmomma och förhoppningsvis gammelmoster o kusinerna med lite finbesök ;)
.
.
Ja just ja, Kian har fått "låssashosta" haha. Så fort momma är i närheten så får han "hosta", han hostar lite höhöhö o ser till att få uppmärksamhet till max, om hon inte hör så höjer han lite till HÖHÖHÖ istället så hon ska höra och gulligulla med honom haha!

Kommentarer
Postat av: Helena

Så sööööt hihi :) majas mat är så jävla god ;)

2011-04-02 @ 08:57:10
Postat av: Maja

I love kian shit va tiden går asså.... Fan va glad jag blev att maten blev så lyckad :)

Längtar till vi ska på middag hos dig Katta :)Puss!

2011-04-03 @ 17:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0