My first day

Nu avslöjar jag mej, jag har börjat provjobba på okq8! Började idag kl 9, trivs som fisken i vattnet! Det är mycket att lära men fasen va kul det är och personalen e jättetrevlig och bra med så jag är supernöjd! Kommer jobba varannan helg sen och sen blir det förhoppningsvis under personalens semestrar!
.
.
Först och främst håller jag på att lära mej kassan, betala kontant, betala med kort, tankat - vilken pump o knappar hit och dit, korv, hamburgare, olika PLU koder o hej och hå, men som sagt fan va kul jag tycker att det är! Det är jättebra att jag bara jobbar kortpass nu i början när jag lär mej saker, då fastnar det bättre i huvvet, annars blir det bara för mycket, hjärnan arbetar på högvarv under timmarna vill jag lova haha!
.
Mot slutet började jag bli lite coolare och märkte även att det gick aningen bättre för mej med kassan när jag lugnat ner nerven lite =D Blev även lite lätt förvirrad på sluttampen, som t.ex när en kille skulle köpa cigg och sträckte fram sitt legg, jag hämtade ciggen och bad om legg trots att det låg rakt framför näsan på mej haha, ja jag e lite schtel så att säga ;)
.
Gissa vem som vart gladast i stan när mamma kom hem efter jobbet då? Joooo herr KIAAAAN =D Lycka och kärlek ända in i märgen ♥
.
Imorrn börjar jag kl 13 och slutar 16 men innan blir det ett pass på gymmet och efter blir det födelsedagsmiddag Á la Jossan hemma hos Bryne!

Kommentarer
Postat av: Maja

men herreguuuuud katta fan vad roligt GRATTIS!!! :)<3<3<3<3<3

Hoppas det går bra och att du får till kassan..

Puss maja

2011-04-12 @ 18:10:07
Postat av: lilli

Du missade att berätta om glasögonen.. hahaha

2011-04-12 @ 18:23:12
URL: http://penntroll.webblogg.se/
Postat av: Katta

Hahaha du är så jävla DUUUM Lilli!

2011-04-12 @ 19:12:04
Postat av: Minna

Grattis vännen! Fan va roligt! Jag vill veta vad Lilli menar med glasögonen. Berätta nu!

2011-04-12 @ 19:30:43
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Jossan

katta the brillorm, hahaha! Supergrattis igen. Ses imorgon! :)

2011-04-12 @ 19:47:06
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: amelie

grattis till jobbet :)

2011-04-15 @ 09:58:27
URL: http://amelieslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0