Mörsil

Jag, Kian o mamma tog vårt pick och pack och överraskade folket i Mörsil, det vart riktigt lyckat, alla vart jätteglada och Kian har haft en kanondag, då e det ju inget att klaga på inte, e lilleman glad e jag glad!
.
Begav oss först till min momma (gammelmomma) och åt lunch, Kian kröp omkring och undersökte hennes lägenhet såklart och sen blev det bakning. Självklart skulle han ha koll på läget så allt gick rätt till!
.
.
Han skulle även hjälpa till lite!
.
.
Senare tvingade jag mamma att köra ner till moster med min bil, hon måste ju fasen skärpa sej! Hon vägrar ju köra när det är vinter, men nu ere vår så nu får hon ju kamma sej o börja köra igen, det är faktiskt inte okej! Hon har egen bil men den har stått på parkeringen hela vintern den. Jag, Kian o gammelmomma tog en promenix, luft behövdes, jag höll på dö av trötthet, men de ordnade till sej lite iaf.
.
När vi kom fram väntade Jocke o Elin, dom va ute o pimplade men när dom hörde att Kian va i Mörsil vare bråttom hem ;) Dom har lekt som attan dom 3, idag stod bilar högt upp på listan, även keyboard va poppis, han diggade järnet, spelade med händer och fötter samtidigt haha!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0