Igåååår

Igår vare måndag vilket betyder öppna förskolan för det mesta och så blev det även igår! Carro och Isse kom hit först en stund så käkade kidsen lunch sen tog vi 6an till stan. Det blev hela 4 barnvagnar i bussen, lite lätt trångt sådär men busschaffisen (kors i taket) va schysst och lät en mamma till hoppa på och åka till Kvantum iallafall där hon kunde ta sej vidare med 2an eller 9an, tänk om man hade sån tur nångång när bussen är full!
.
.
Lekte massa på öppna, sen var det även ett BVC möte om Barnsäkerhet.. som vanligt sög sköterskan som har det där, hon är sinnessjukt seg och kan ingenting?! Varför har man då sånnadär möten? Om man frågar nåt måste hon alltid leta i massa papper eller fråga nånannan.. inte okej!
.
Efter mötet åkte vi o dängde en kebab på House, Kian käkade köttbullar och kollade på bilarnas hjul utanför haha =) Har är en hjuloman, allt med hjul är the shit vart vi än är =D
.
Vart så mätt att jag höll på spy, Janne och Kian åkte till mommi och jag begav mej till Torvalla, packade väskan, hämtade Jossan och for till Stepin för ett träningspass! Jag ska aldrig mer äta en kebabtallrik innan träningen iallafall, huvva, men det blev
  • 150 swings med 8 kg kettlebell
  • Triceps
  • Hopprep
Har sinnessjuk träningsvärk i asset idag, kan knappt sätta mej ner så att säga haha!
.
Fortfarande mättast i hela världen bar det av till mamma för våffelätning, när jag kom dit stod Kian i högsta hugg och spanade när dom blev gjorda, hur spännande som helst, han skulle även kolla när jag vispade grädde, om han inte såg blev han ytterst upprörd haha..
.
.
2 våffelhjärtan med sylt och grädde slank ner i lillemans mage och det va hur gott som helst =)
.
MÖMS..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0