Grabbarna grus!

.
Imorrn flyttar Carro och Isse hem till Västerås igen.. kommer sakna dom så himla mycket ♥, känns skittrist men samtidigt förstår jag, man vill kunna träffa sin släkt nära, kunna få lite hjälp då och då, man behöver det för att orka och få känna att man är nåt annat än förälder ibland med!
Vi får helt enkelt ringa och berätta samt gnälla och dona genom telefonen istället och dom kommer ju upp på föräldragrupps-ettårs-festen (ja det vart lite konstigt ord där haha), vi tänkte ha ett stort kalas o fira alla bebisarna en gång med =) och sen får vi helt enkelt åka ner till dom! Så får det bli! Kontakten ska iallafall hållas hårt ♥
.
Träffades en sista gång igår så grabbarna fick busa lite innan dom åker, här är lite bilder från majskroksfesten dom hade:
.
.
.
Det vart lite fight om vem som skulla ha vilken krok ibland haha..
.
.
Är så glad att jag fått lära känna er och att Kian o Isse kom så bra överens, blir nog ett gäng tårar när jag inser att det inte bara är att ringa och komma över eller tvärtom, än så länge lever jag i förnekelse, det har inte hänt ännu liksom..
.

Kommentarer
Postat av: carro

åh underbara du! jag kommer att sakna er jätte mycket också, absolut dagar då issepisse är som han har vart idag :( tänder är inge kul...

2011-04-21 @ 16:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0