Snooow

Dagen började med snööö, Janne behövde skjuts in till stan på morron så jag o Kian klev upp och hakade på, tänkte ta "snabba" vägen så vi valde E14 - dumt! Det var sjukt lång bilkö som körde hela 40 km/h, sniglar! Ne men många va väl rädda för halkan o hade inte bytt däcken än men det kanske är dax nu då! Väl inne i stan hamnade vi bakom en övningskörare som körde hela 10 km/h haha alltså det va faktiskt inte helt okej..
.
.
Spenderade ett gäng timmar med Jossan, bilfärden behöver vi inte tala om haha men vi åkte o införskaffade regn/snöskydd till Kians vagn o sen tog vi Willys varav min matkasse har försvunnit? Jag är så jävla trött hela tiden så det händer så mycket konstigt för mej haha, jag vet att jag la den i bilen o är nästan säker på att jag tog in den i lägenheten men assååå.. ja, den e som borta haha, jättekonstig!
.
Skulle ta ett kort på jossan när hon kom utanför dörren och tog henne in action när hon höll på halka hahaha, check this out;
.

.
Blev ingen träning idag med Maja pga av att jag är zombie och tänkte spara den lilla energin jag har kvar så det blir imorrn, inatt blir det till att ladda batterierna! Gymmet imorrn helt klart =D
.
Nu - tjusning med grabbsen!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Men din hagga!!!! Hahahahahahaha. Jag ser helskev ut ju! Du ska få igen! ;) Meh, hallå jag såg också att du tog in kassen, vad konstigt.

2010-10-25 @ 22:37:24
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: kickan

SNYGGT KATTA!! guud vad du är duktig!!

2010-10-25 @ 22:46:03
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Minna

Hahaha snyggt där!

2010-10-26 @ 09:39:08
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0