Faans förkylning har kommit till mej! Snorig som ett as e jag, jag som trodde jag skulle slippa bli förkyld, jag hatar att va snorig o inte kunna andas som man ska genom näsan.. Det skumma är att jag inte kände nåt innan utan att det bara bröt ut, iofs e ju det bra för man brukar må pissigast innan det bryter ut, iallafall jag, men ne,  bort ska den o gärna nu!
.
Hjärtat har varit lite tussig efter vaccinet, han sov rätt mycket igår med och fick 2 suppar under dagen när han kändes varm. Hoppas han är bättre idag, han har precis gått upp och då kändes han inge varm så jag hoppas det är över nu!
.
Jag älskar dej Kian! Världens bästa lilla kille! Utan dej - ingenting! ♥
.

.

.

.
Igår kom Maria förbi och hälsade på, MYCKET trevligt, jag längraaaaar ;) Fikade o surrade massa skit =)
.

.
På kvällen va det spelkväll på hög nivå med Lilli, Felicia och Maja! Riktigt kul! Spelade Med andra ord, Den försvunna diamanten och games.
På andra omgången av den försvunna diamanten råkade det bli lite nya regler för att spajsa upp spelet lite:
.

.
- Kommer man till den blå råttan får man ta 5000 spänn av nån av deltagarna, inte populärt ;)
- Hamnar man på den röda råttan kan man få ta lån, men bara kanske, det beror på hur man betett sej under spelets gång!
- På den blå pjäsen ska man stå över ett kast och folket om aids och kondomer hahaha
.

.
Det bästa va nog när Maja skulle förklara till Lilli på Med andra ord:
"Du brukade kallas för det förut"
Det visade sej vara ordet Salamidrottning HAHAHA, va?! Lilli har aldrig kallats för nån salamidrottning o vaddå salamidrottning hahaha?
.

.

.
Alltså kolla, det syns ju tillochmed på kortet att Felicia e en fuskare, en lurendrejare! haha
.

.
Ne men allvarligt, hade så jävla kul, tack för en skitrolig kväll tjejer, underbara är ni ♥


Kommentarer
Postat av: kickan

Har kian också ett litet navelbråck eller är det jag som ser fel? det ser ut som en liten knapp i naveln...

2010-10-14 @ 13:37:24
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Mågnus

HAHAHAHA salamidrottning? haha

2010-10-14 @ 17:38:26
URL: http://www.blaeffo.com
Postat av: Minna

HAHAHA jag ska börja kalla Lilli för Salamidrottningen ^^



Fan vad jag saknar er <3

2010-10-14 @ 17:39:33
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Katta

Ja kanske ett litet bråck, jag visste inte att det fanns det men googlade nu när du skrev sådär, han har nog ett litet men det är bara charmigt =)Sebbe har oxå det alltså?

2010-10-14 @ 19:33:45
Postat av: Katta

HAHA jag veeeeeeeeet så jävla roligt vi höll på dö av skratt, salami-lilli hahaha. Minna flytta heeem så kan vi hänga massor ♥

2010-10-14 @ 19:35:17
Postat av: theres

Hejsan!

Tänkte berätta att lilli kallades visst salamidrottningen och jag vet varför för jag var nämligen med när jag och några fler började kalla henne för det.... Det var iaf så att gatuköket som sålde amerikansk pizza förut mittemot huset hade salami o när lilli var full en gång gick hon och tiggde salami där haha till slut träffade vi några killar som började kalla henne för salamidrottningen hahahah så maja hade rätt

2010-10-14 @ 19:38:10
Postat av: Katta

HAHAHAHA VA!! Fy fan va roligt jag dör!

2010-10-14 @ 19:54:00
Postat av: kickan

Japp,sebbemannen har också ett bråck,den är dock av den minsta varianten..

Att barn får bråck beror på hur dom satte dig den dära plast grejen runt navel strängen då dom föds.. och hur hårt dom sätter dit den.. så sa alla fall min barnmorska :)

2010-10-14 @ 23:58:08
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: lilli

HAHAHA Men alltså jag dörr, jag är vell selamidrottningen då!!!

2010-10-15 @ 09:17:34
URL: http://bernardzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0