Tröttast i Sverige

Jag tror fan jag är tröttast i hela Sverige.. jag är helt borta, skulle ha stannat hemma idag känner jag, va iväg på öppna, på vägen dit va jag tvungen att svänga in på driven o beställa 2 cheese för jag kände att jag dör annars.. Kian började skrika för att bilen stannade när jag pratade i den där grejen man beställer, jag skulle hoppa bak lite drastiskt o stoppa i tutten men ändrade mej o skyndade köra fram till luckan där man betalar och hoppade efter det bak o stoppade i tutten för de va en bil bakom. Dumt, jävligt dumt, trött o jävlig o lite lätt panik över att lilleman skriker för jag inte har nån mat i magen (har 0 tålamod då så jag måste jämt ha mat i magen då e jag cool-lugn o tar allt med en klackspark).. jag kör för nära luckan o råka REPA upp lacken på våran nya nylackade bil på ena dörren ca 30 cm!!!! JÄVLA SKIT!! Dom har nån sten/cementgrej som ser ut som en tjock liten pelare nära luckan där man betalar och den såg inte jag... YES!..
.
Stannade på öppna i 1½-2 timmar bara jag kände att jag orkade inte mer o Kian e lite snuvig än så vi åkte hem, väl hemma sov vi tillsammans i 2 timmar ungefär.. jag vet inte hur många gånger jag vaknade i panik för att jag va så trött?! Jättekontigt..! Jag va typ stessad att jag måste somna så fort som möjligt för att få ut så mycket av powernapen som möjligt o när jag väl somnade drömde jag att jag va så jävla trött att jag råkade gå in med Kian i stolpar o dörrkarmar lite här och var o sen fortsatte jag gå vidare bara o gå in i nåt nytt för jag fattade inget för jag va så himla trött?! INTE okej.. så då vaknade jag av det för jag vart så rädd för att jag va så trött o höll på så?! Eehh ja jag vet inte alls.. tror jag skulle behöva sova en smula, har haft mardrömmar jättemånga nätter i rad nu så jag är som vaken fast jag sover för jag drömmer så starkt.. jag gör det ibland och jag hatar det!! Ge mej mina riktiga sööööööömn tillbaka!

Kommentarer
Postat av: kickan

Hahaha.. alltså,du ska alltid ha sån jävla otur!!!

Gå och lägg dig nu... sambon din kan ta hand om prinsen!

2010-10-05 @ 18:36:07
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Katta

Jag veeeet varför jaaaaaag jämt?!

Nee han jobbar för fullt så de går icke men mamma kom till undsättning nu thank god, tur mammor finns ibland!

2010-10-05 @ 19:10:53
Postat av: Jossan

Näe, fy fan vad trist med bilen! :/

Men stumpan, du måste ta hand om dig, tur du har din mamma så du kan vila upp dig lite! Puss

2010-10-05 @ 20:30:08
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: carro

Inge kul att vara så trött... skönt att mamma din kunde komma coh hjälpa till en stund :)

kramar

2010-10-05 @ 23:19:28
URL: http://ihedmark.blogg.se/
Postat av: Minna

Men herregud, hade jag bott hemma hade jag kommit på studs och tagit hand om lillpöjken så du fick lite sömn. Det här är ju inte ok. PÖSS

2010-10-06 @ 17:24:57
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0