Träning på hög nivå!

Det blev ett riktigt hårt träningspass för Katta idag, först bandet:
.
.
sen magen!
Har så jävla ont i ländryggen, röven (en släng av ischias) och i benen på insidan låren precis vid muttan ni vet, jag går som en kärring, detta är inte okej.. gammnucka! Kan ju faktiskt vara så att jag inte ska springa så mycket än såhär nära efter graviditeten, kan ju faktiskt vara så, eller så ere för att jag inte sprungit på hundra år men jag gissar på det första alternativet för smärtan påminner om när jag gick omkring med storkaggen och pingvinade fram pga alla mina åkommor, jag går för den delen precis som då med just nu haha..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeey, måste fråga om du tycker att det är bra träning på din crosstariner??

Vilka delar av kroppen tränar den??

Har den gett några resultat???

Kramar

2010-10-12 @ 20:35:37
Postat av: Sandra & Emelie

Heeey, måste fråga om du tycker att det är bra träning på din crosstariner??

Vilka delar av kroppen tränar den??

Har den gett några resultat???

Kramar

2010-10-12 @ 20:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0