Nu börjar jag repa mej!

Jajjemensan, nu börjar jag känna mej som en människa igen! Idag svider inte ögonen yeeey =D
Har vart en aning deppig, känt mej ensam fast jag inte är ensam.. kan bli så ibland, lite därför jag inte bloggat så mycket denna vecka, har som inte haft nån lust! Men nu får jag ju för faan skärpa till mej, jag har världens bästa familj o underbara vänner så varför är det synd om mej för? Ne skärpning!
.
Kian skulle vaccineras idag egentligen men det blev inget av det denna gång heller, det är bättre om han e helt frisk annars verkar inte vaccinet lika bra, o ska det göras ska det göras riktigt tycker jag! Nästa plan är vaccin på tisdag! Gruvar mej en aning för alla som vart iväg med sina bebisar säger att dom skriker nåt fruktansvärt o att mammahjärtat går sönder =/
.
Snart blir det träning med karln o sen relaxen, Kian ska vara hos mamma och hänga där ett tag med henne och gammelmomma, det blir hur bra som helst han gillar dom skarpt =)
Har tränat i måndags o igår, jag älskar det! Tycker det är grymt skönt när man är färdig och man mår som jag sagt tidigare, mycket bättre o kul ere! Blir cross o cykel o mage idag med, sen ska vi ta vara på tiden o njuuuta i relaxen tillsammans jag LÄNGTAR =D
.
På fredag bär det av till Mörsil för övernattning med stora familjen (jag,janne, kian, jeffa o mikaela). Sen på lördagen bär det av till Åre för bad på Holiday Club, köpte biljetter i julklapp till jeffa, mikaela, jocke o elin (mina kusiner) och som dom tjatat men nu blir det äntligen av!
På kvällen blire dejt med bästaste Lilli, Felicia o Maja, blir spelkväll på hög nivå kommer bli skitkul! O äntligen e Felicia hemma snart igen ett tag! Gillar inte det här med att vänner man tycker om så sjukt mycket och har så kul med flyttar.. det suger rent ut sagt! O nästa år kanske en till ska flytta.. det gillas INTE!
.
Jag o lilltussen tog en liten höstpromenix i finvädret idag, mys!
.
.
.
.
Sen gick vi in o busa ;)
.
.
.
Jag återkommer..

Kommentarer
Postat av: Emma

Asså, har du världens sötaste pökj eller?=)Jag hoppas du mår lite bättre snart gumman. Tänker på dig! Puss o Kram <3

2010-10-07 @ 20:48:01
URL: http://atensbything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0