Jannes fina bortförklaring!

Okej, jag o Janne börjar diskutera att vi har haft ont i halsen nu på morron och kanske börjar på sjuka igen, men den här gången ska vi inte ge med oss sa vi, varav jag lägger till att Janne är mycket klenare än mej som gav med sej så han vart sängliggandes sist.
Janne kommer då kontrar då med att: Ja men har man muskler så blir man ju sjukare för när man blir riktigt förkyld så får man ju ont i dom så det var ju inte så konstigt att jag vart klenare än dej för fett kan man ju inte få ont i! Hahaha alltså han ska fan ha stryk! Tur jag satt och matade Kian annars hade han fått en smäll hahaha!

Kommentarer
Postat av: Minna

Men fy fan vilken gris han är!

2010-10-30 @ 11:43:01
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Katta

hahaha ja eller huuur! men de va ju bara på skoj =D

2010-10-30 @ 13:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0