Alltså jag är ju inte okej på riktigt.. som vanligt då så tappade jag bort min mobil, jag förstår inte hur jag lyckas men den försvinner i princip jämt för mej.
Först började det med att jag o Kian skulle gå ut på en kort promenad, jag ser till att allt är ordnat så vi ska kunna gå så fort jag klätt på honom för han hatar när jag tar på honom overallen o speciellt mössan, då blir har arg. Min plan är alltså att allt ska gå "smärtfritt" som möjligt! MEN ojj, när jag ska gå så har jag tappat bort sufletten till barnvagnen.. jaha, jag minns att jag tog av den när han skulle sova i vagnen här hemma o la den nånstans men inte vart, efter en mycket arg Kian (som jag tänkt att han inte skulle bli) och jag letat överallt gör jag ett sista försök sen ger jag upp o stannar väl inne, kikar o kikar, men ojjj jag hade lagt den på tvättställningen?! Jaha, ja jag hittade den efter en kvart iallafall, skyndar mej ut, har även tappat bort mobilen men skiter i den då, den får jag leta mer senare.. jag vet att jag lagt den nånstan här hemma men vart? Letar som en dåre efter den och ingen är hemma så jag kan inte låna nåns mobil o ringa till den eller tvinga nån att ringa mej som jag alltid brukar göra.. jag tar sista utvägen och går in på facebook o hittar Magnus i chatten o ber honom ringa mej så jag ska hitta den. Sagt och gjort.. den ringer.. men vart? Jooo i Kians vagn mellan hans smalben?, jag hör mobilen o ser att vagnen börjar röra sej o skyndar mej allt jag kan för att inte han ska vakna har visklek med Magnus i telefonen o viskar ett tag till honom att han ska vänta samtidigt som jag skakar på vagnen o stoppar in nappen i munnen på lilleman, Magnus förstår givetvis inte vad fasen jag håller på med haha.. lilleman somnar tillslut om som tur var och jag tackar Magnus för min återfunna telefon =D Bra att facebook finns i sånnahär situationer o Magnus saved my life!
.

Kommentarer
Postat av: Mågnus

Haha ja annars hade du ju ALDRIG hittat den :P

2010-10-24 @ 10:14:58
URL: http://www.blaeffo.com
Postat av: Katta

hahaha nee! men magnus, jag kände mej handikappad, jag behövde den hah!

2010-10-24 @ 18:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0