Igår fick ju iallafall jag hurtpoäng bra nog, åkte och tränade på StepIn i stan till 21:30 på kvällen, va helt själv på hela gymmet tillslut haha, inte konstigt med tanke på att det va fredag! A riktigt hurtigt gjort måste jag säga! Men det va bra, behövde röra lite på mej, sen va humöret på topp igen =)
va för övrigt på spinning i förrgår, alltså jag vet inte, jag höll faktikskt på att dö tror jag, jag ville ju ha nån som "tvingade" mej att träna men det blev ju så illa att jag satt på cykeln o flåsade som en elefant och hade ögonen stängda, huvudet hängande nere i backen o sa högt flera gånger att nu dör jag snart, nemen jag dör nu hahaha, tur de va hög musik o inte så mycket folk så nån hörde!
.
Idag blire bara att vara hemma, Janne jobbar dygn o tjejerna ska på disco så det blir till att sminka dom om nån timme, jag har blivit anlitad som sminkös ikväll till dom så jag fixar de ja! Dom e o fixar håret hos storasyrran nu, det e väl nå snygga grabbar som ska gå antar jag haha!
.
Kian har badat och plaskat som attan, kul vare, men mindre kul att ligga på skötbordet efteråt o bli torkad och insmord, han blir alltid skitarg när jag ska smörja ansiktet på han, då blire lite i luckan ;) Får se vad vi hittar på sen när han vaknar!
.
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0