Gosh, jag måste hitta nåt att göra på dagarna när jag går här hemma, snart blir jag tokig! Janne jobbar sinnessjukt mycket nu så han ser man inte mycket av, som denna vecka, då jobbar han 73 timmar, japp.. 73 timmar!
Jag börjar snart klättra på väggarna, jag har börjat städa rätt mycket, det är ett tecken på att jag har lite att göra för städa e inte ritkigt min grej. Men vad kan man göra då? jag har verkligen stopp i hjärnan, kanske måste köpa nåt pyssel o dona inför julen eller nåt haha, alltså jag har verkligen INGET att göra.. ge mej förslaaaag please!
Ett förslag är kanske att gå ut o träffa lite folk, skulle behöva det mer känner jag, och jag vill det mer bara jag är pigg så, har blivit lite lite nu när de e så kallt o lilleman vart sjuk och jag inte haft nån bil men det ska bli ändring på mitt hemmahängande (hoppas jag), jag blir aningen bitter av detta hemmalullande. Man behöver ha nån som svarar tillbaka till en ibland med när man pratar, det behöver alla! Det är inte så att jag inte gillar att vara med lillhjärtat, det är det bästa som finns, jag älskar honom över allt annat, men ja, jag tror ni förstår vad jag surrar i =)
.
Kian har blivit så stor så han kan sitta själv i en såndär babystol o leka med saker iallafall, han kan även äta själv med nappflaskan =) Inte helt men nästan ibland för jag hjälpa honom att hålla upp den lite eller stoppa in den igen om den åker ut, vi övar för fullt =) Duktiga killen, mamma är så stolt så ♥


Kommentarer
Postat av: theres

börja göra en scrapbook med kian från första ul bild till nu;)

2010-10-25 @ 14:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0