Ja brrr va ju förnamnet imorse när jag skrev, det är inte nådigt ute nu tycker jag, det e ju fasen -3°C! Kom hem för ett tag sen efter att ha gymmat o badat lite, från badet till bilen på parkeringen han mitt hår frysa till lite brrrrr!
Va helt opepp på gymmet idag, tränade lite olika saker bara sådär ströigt.. dåligt! Imorrn blir det nya tag, får se om jag kanske tar ett pass istället så nån kan "tvinga" en att träna hårdare =)
.
Angående min powernap igår så gick den lite sådär till en början, Kian vart mammasjuk och ville vila med mej, vi la oss i sängen brevid varandra och skulle till och sova, eller vi och vi, det va Kian som sov tillslut iallafall haha.. Det är nämligen inte så lätt att sova när "nån" smyger sej på med små händerna och drar en i näsan, petar lite i den, slår en i ansiktet, tar tag i nedre ögonlocket och stoppar in ett finger i ögat och sticker in naglarna i kinderna samt drar i läpparna så man får sånnadära kalleanka-läppar hahaha! Han e så jävla rolig!
.
Imorse när han skulle somna in efter frullen så hade han nåt nytt för sej med, vi låg brevid varandra och helt plötsligt smyger han in hela sin hand i mitt hår, enda in i hårbotten o krafsar ut och in med hela handen i hårbotten, tror han tyckte det va mysigt för han somnade efter ett tag medan han gjorde så haha!
.

.
Ne nu ska jag ta hand om mina ägg jag försökte koka med plattan på off, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahaha, sötprupp!

2010-10-21 @ 09:40:24
URL: http://tensby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0