Har bara varit hemma idag med och kurerat med älskade lilleman, han börjar bli bättre så jag hoppas det håller i sej o att han blir frisk nu, myser för fulla muggar, byter tuttar o kokar dom o nappflaskorna o kör med snorsugen, det verkar göra susen =) Älskade lilla vän ♥
.
.
Fick oväntat finbesök av Jocke o moster, dom va i stan så dom tog och svängde förbi hit och fikade och tjusade med hjätat massor, det va väl därför dom skulle hit såklart ;) Nu när man fått en liten charmör-bebis e man ju totaldissad, nu ere baaara han som gäller haha ;) goding ♥
.
.
Tog och lagade smarr-middag med mamsen, vart egen klyftpotatis, köttfärsbiffar med fetaost i och mango chutneysås, hur gott som helst! Ne nu passar jag på att ta en powernap medans momma o Kian leker i andra rummet, jag hör att han är vild därute haha!
.
Jo förresten, jag funderar starkt på att strypa min granne, eller möjligtvis slänga ut pianot genom fönstret, jag vill inte lyssna på piano flera timmar om dagen varje vardag, jag gillar inte piano.. ne jag hatar piano! Klink, Klonk, Klank, klink, klink, klink, lägg aaaav! Jag kanske ska bryta mej in i smyg nån dag o förstöra det, vi får se vad jag tar till för metod, snart måste nåt göras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0