Stackars mitt lilla hjärta, tror han har haft lite ont i magen hela dagen men är inte hundra om det är det.. han har vart kinkig hela dagen, enda sen han fick första målet på morron, han somnar jämt om, men inte idag =/
Kian har fått Minifom-droppar mot gaser i magen innan måltid och det har vart guld värt men nu tänkte vi försöka sluta med dom, han har haft dom i princip hela tiden sen han föddes så nu tänkte vi att det är dax att försöka utan dom o se om det funkar men jag vet inte.. Lilleman har inte alls vart nöjd många minuter själv, vet inte hur många gånger han har fällt ut läppen och varit svårtröstad, han som brukar vara så nöjd och kunna leka hur länge som helst själv o dona med massa leksaker o om han blir lessen är han antingen hungrig, trött, uttråkad eller nappsugen.
Ska testa utan i nån dag till o se om det är magen, han kan ju haft en dålig dag med, det har ju alla, men iochmed att det va precis idag när vi slutade med dropparna misstänker jag skarpt att det är magen..
.
Imorrn tar vi nya tag och hoppas att han är nöjd och glad och att magen är bra! Funkar det inte får vi ju helt enkelt fortsätta med dropparna ett tag till för lida det ska han inte behöva göra i onödan, det går jag icke med på!
.
.
Mamma älskar dej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0