Jag skiter i rubrik hädanefter jag kör med √ istället, mycket enklare så slipper jag klura så mycket! Smart Katta, smart!
.
Fan va kallt det är ute nu, det är inte okej.. jag vet inte ens om jag har nån vinterjacka som jag e nöjd med o fram måste den omedelbart det här går ju inte, kommer ju frysa ihjäl inom kort annars!
Ere nån som vet om det stämmer att det ska bli kallaste vintern på hur många år som helst? Förra året vare ju kallaste på ca 50 år men det skulle bli ännu värre vad jag har hört? Isåfall e det riktigt jävla illa för jag minns att det va svinit kallt förra året.. jag får väl sitta här hemma instängd o ruttna då för jag tänker då inte gå ut med Kian när det är så kallt det är ju skitfarligt ju!
.
Jag och Bryne begav oss över till Jossan för hängning, mycket trevligt, men som sagt det är förjävla kallt ute, på vägen hem trodde jag faktiskt att jag skulle frysa ihjäl lite lätt!
Nu äre inte länge kvar tills hon kläcker o som jag längtar, det är så spännande att man inte vet vad det är för kön, men jag tror det är en liten dam jag, men vi får se som sagt =D
.
.
Bryne vägrade vara med på bild men hon bjöd iallafall på detta, jätteroligt Bryne, jätteroligt.. nästa gång är det skärpning som gäller! Fattaru?! ;)
.
.
Kian leker med sin momma för fullt ikväll, hon är på besök och då är det ju tjusning och lek som gäller för hela slanten! Tillochmed vid middagen ska det vara tjusning med momma, han fick tillochmed sitta på rumpan på bordet o momma höll i honom, dock skedde det en liten incident just när han satt där när vi åt, nämligen bajsniiing! Mycket trevligt mitt på bordet bland oss alla mitt i middagen hahaha, han e för charmig min lilla älsklig =D Men vad gör det när man är sötare än socker ♥
.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Näe, men är jag inte fetast i stan så säg! FY FAAAN!

Tack o lov är magen snart väck. :)

2010-10-14 @ 22:32:21
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Sandra & Emelie

Jo jag funderar starkt på att börja träna på step in, kostar det 479:- eller nåt sånt för tränig, relax och bad varje månad???

2010-10-15 @ 08:32:19
Postat av: Minna

Haha bajs på bordet ^^

2010-10-15 @ 15:04:49
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Z

Det är värt det, saknar mitt kort på badet!

2010-10-15 @ 19:24:29
URL: http://awomantolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0