Duktiga killen!

Idag blev vaccinet av! Klockan 13 begav vi oss till bvc för spruttagning, vägning och mätning! Kian var jätteduktigt, han fick 2 sprutor samtidigt i låren, vart lite lessen men thats it, han fick komma till mej direkt och jag tröstade honom en halv minut ungefär, sen vare bra, mammas duktiga kille ♥
.
.
Stora killen väger nu 7560 gram och är hela 67,5 cm lång, här måste shoppas en ny garderob! Han har strl 62 nu men det börjar bli litet och det va ju inte så konstigt ne, tror faktiskt vi får skippa 68 för han kommer ändå växa ur det på en gång, satsar på strl 74 till min lilla stora kille =)
.
Efter bvc besöket har vi bara vart hemma, sovit ganska mycket, myst, lagat lite mat, tagit en alvedon nu på kvällen för han kändes lite varm - kolla in min genialiska idé medan jag lagar mat haha:
.
.
Jag satte Kian i babysittern med nappen i munnen o bärbara datorn på en pall framför honom och spelade upp "I drömmarnas trädgård", Kian gillar att titta på det ibland, jag han faktiskt koka makaronerna, steka korven och skala morötterna innan han lessnade, jag är mycket nöjd med min idé haha! Man får fixa o trixa lite när man har bebis =D

Kommentarer
Postat av: Minna

Du är fan smart, vilken kung idé!

2010-10-13 @ 00:01:28
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: kickan

Hahaha... smidigt värre katta!

2010-10-13 @ 20:48:47
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0