Det här kallar jag helg!

När man e mammaledig spelar det inte så stor roll vad det är för dag, är det helg så är det som en vanlig dag ändå för man e ju som ledig ändå, men nu i helgen kände jag verkligen att det är helg =) Det gillas!
.
Vi åkte till Mörsil i fredags o sov över, på vägen dit såg man inte ett skit ungefär, det va nåt fel på vädret, det va fasen dimma enda från morron till kvällen, såg klart ungefär 10-20 meter framför bilen när man körde så tur vi överlevde så att säga! Det är fan farligt när det är sådär, kommer det en älg o går när det är sådär dimmigt är det ju i princip kört att hinna stanna..
På vägen kom vi på den genialiska idén att svänga in i Krokom för Janne va lite sugen på öl, sagt o gjort, men mycket dumt.. vi åkte ta mej fan vilse när vi skulle ut ur hålan!! INTE okej hahaha.. det tog ungefär 20 minuter innan vi hittade ut på rätt väg, herre! Hur svårt ska det va liksom haha! Vi fick vända 3 ggr tror jag o köra tillbaka till Ica o de i byn innan vi äntligen hittade rätt väg mot Mörsil.. trodde vi.. vi åkte tillbaka mot Östersund istället.. men braaa, fick vända på en p-plats o sen äntligen for vi åt rätt håll.. hallå.. vem åker vilse i Krokom liksom?! hahaha!
.
.
.
.
.
Käkade middag o myste på kvällen, Kian va höjdpunkten som vanligt, tjusning på hög nivå vare med alla och han vart så ompysslad så guuud =) Han njöt för fulla muggar =)
.
.
.
.
Jag sov som en kratta på natten så jag va tröttast i hela världen på lördagen, min kära karl lekte valross i en tältsäng, så fort han rörde sej när han sov rörde han sej inte så diskret så att säga, det lät som jag vet inte vad, en tältsäng låter ju när man rör sej i den, Janne liksom tog i allt han kunde o hoppade i sina vändningar så jag vet inte hur många gånger jag o Kian vaknade, ett jävla liv vare på karln min haha, o när Kian vaknade vart han lessen o tappade nappen o jag fick svinga upp mej ur sängen o stoppa i den om och om igen, efter ungefär 30 gånger och klockan blivit 4 på morron fick jag nog och tog mitt pick och pack o Kian o hans pick o pack o flyttade ner på nedervåningen o sov på soffan istället! Dock hörde man fortfarande lite när Janne tog sina valrossvändningar där på övervåningen, taket omvanför mej liksom dånade lite lätt hahaha.. Kian vaknade iallafall inte av det så jag fick iallafall nåra timmars sömn tillslut thank god haha!
.
På lördagen åkte vi till Holiday Club o badade, riktigt najs vare!
.
.
Sen på kvällen åkte vi hem och jag vart droppad hos Maja för middag och spelkväll med henne, Lilli och Felicia =D
Maja bjöd på potatisgratäng, fläskfilé, sallad o rödvinssås så jäkla gott o efterrätten va oxå god, hon hade gjort egen glass med bär! Smarre!
Efter middagen åkte vi vidare hem till Lilli och spelade Buzz, den försvunna diamanten o games! Vid halv 2 begav vi oss in på G3 o checkade läget oxå, Lilli har så bra tidsuppfattning, när jag undrade vad klockan va innan vi fick för oss att gå ner trodde hon att den va ungefär tio men det visade sej att den va snart halv två hahaha =D
Synd att jag va så sliten o trött men jag hade en riktigt trevlig o rolig kväll, tack tjejer! Ni är underbara, är alltid lika kul när vi är samlade my lööööövs ♥
.
.
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Minna

Verkar som att du haft en supermysig helg!

2010-10-10 @ 19:13:34
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0