Chaufför!

Kvällen har bestått av att jag varit chaufför.. först åt Micki, Ante o Kim sen åt Bryne med sällskap av Jossan o Kian o tur va väl det att Jossan va med annars vette fan om vi vart hemma än, snacka om ute i bushen.. for fram och tillbaka ett gäng gånger innan vi äntligen efter ett tag hitta dit, ja, när vi fick tag i mannen som vi tidigare åkt förbi och jag vart livrädd förs hund som hade en blinkande reflex av rött ljus på sej som jag trodde va hundens ögon först o skrek till, det såg ut som på en dålig skräckfilm där djuret har röda lysande ögon, rabies, jag vart skitskraj innan jag såg vad fasen det va haha!
Emma (Bryne) beslutade sej för en kisspaus bakom en skylt och bad oss stänga av lysena på bilen så vi inte skulle se henne, istället åkte jag fram med bilen så vi kom bakom skylten, tände lampan och tog fram ostbågarna till mej och Jossan för lite bio-visning hahaha så jävla roligt!
Jaha, sen vare Jossans tur att pinka efter ett litet tag, Emma är då tvungen att hålla i Jossan så hon inte tippar med hennes gigantiska mage samtidigt som Jossan får för sej att jag smitit ut ur bilen i smyg och ska fota henne (jag försökte fota Emma där innan men lyckades inte) när hon kissar och håller på ropa efter mej massor "Kattaaa har du kameran, Kattaaa är du här, Kattaaa..) men grejen är ju den att jag sitter ju faktiskt kvar i bilen så jag vet inte vad hon fått för sej haha så jävla styggt =D
Väl framme på Halloweenfesten efter många om och men så är det kolsvart ute och skog överallt så ställer sej en karl vid mitt fönster på bilen och skrämmer livet ur oss med hans äckliga jävla linser.. fy fan vilken resa haha, men kul vare o vi överlevde!
Jag gillar inte skog jag blir så nojig av det och får för mej massa konstiga o hemska saker, som nu, denna gång vare en hund med röda ögon.. inte helt okej.. eller normalt kanske ;)

Kommentarer
Postat av: Minna

Hahaha åh jag saknar er och alla tokerier <3

2010-10-31 @ 18:29:39
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha! Inte okej!! Fan man står o vevar att ni ska stänga av lyset åsså kör du fram och tänder lyset i bilen och tar fram ostbågarna plus kameran!!Som sagt INTE OKEJ!! Hahaha!

Minna, we miss you everyday!<3

2010-11-01 @ 19:46:15
URL: http://atensbything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0