Äh jag skiter i √

Jag har ändrat mej haha, jag kör med √ när jag inte kommer på nån överskrift o så kör jag med överskrift när jag känner för det, vart som lite trist i längden ju =)
.
Inatt hände nåt ovanligt, men underbart, Kian somnade klockan 21 och vaknade klockan 8 på morron, det ni! Han brukar ta en power bara där på kvällen o vakna o vara vaken till halv elva - elva, äta o sen sussa, men inatt vart det långsussning, väntade till 00 för jag va helt säker på att han skulle vakna o vilja ha mat men där vart man lurad serrö ;)
.
Pallrade mej iväg o gymmade på gymmet inne i stan på dagen, va inte mycket folk då heller, rätt najs faktiskt men samtidigt lite trist. Till min förskräckelse när jag skulle duscha låg det en hel hög med mutthår i ena duschen som jag först tänkte ta som jag va nära att kliva i så jag höll på dö (var bara tvungen att nämna det, absolut så långt ifrån okej som det kan bli!).
Imorrn ska Maja och kanske Helena träna med mej en vecka, man får ge sina vänner en gratisvecka nu så hojta om du vill ha en så fixar jag det! Ska bli kul med sällis på gymmet, ser fram emot det massor =D Då kan vi svettas ihop o dö lite lätt tillsammans =D
Kommer ihåg när jag o Lilli gymmade förut när jag råkade ta fel vattenflaska o killen undrade om jag hade nåra sjukdomar o Lilli råkade gå omkring ovetandes o visa ena bröstvårtan för halva gymmet hahaha!
.
Vart en visit till Eddie o Laila på eftermiddagen. Skönt att komma ut lite o surra, det gillas =) Laila plockade fram en nalle som lät som vi tänkte att Kian skulle leka med..
.
.
..men fyyyy vilken farlig nalle det var!
.
.
Gosing ♥

Kommentarer
Postat av: Jossan

Men herregud vilken sömntuta! Den sömnen förtjänade du! :)

2010-10-24 @ 21:50:04
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Minna

HAHAHA alltså, du och Lilli.... <3

2010-10-25 @ 10:35:24
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0