Vattenlös

Herre vilket extra stå hej det är nu när man inte har rent vatten.. o jag älskar tanken man har när man ska duscha att det inte är nån mening för man duschar ändå i bajs.. men man gör det ändå, känns lite som utomlands nu faktiskt när man inte får dricka vattnet för då blir man sjuk. Thank god att vi har diskmaskin säger jag bara, finns ett program man kunde ställa in så bakterierna dör, men stekpannor i sånt får man ju koka vatten till o diska..
Kians flaskor kokar vi efter varje gång han ätit ur dom nu för jag litar ändå inte 100 procent på diskmaskinen, min lilla kille ska ha det bästa! Han har faktiskt varit lite dålig i magen o haft diarré stackarn o gnyr när han äter vällingen o orkar inte äta upp allt som han brukar, men annars är han som vanligt tycker jag, glad som attan o busigast i världen det bara lyyyser bus i hand ögon ibland o benen blir så sprattliga så han vet inte riktigt vart han ska ta vägen haha!
.
Va in på Lidl idag o shoppade massor med vatten och tur va väl det för när vi kom till Willys o skulle storhandla så fanns det inte en, ne inte EN flaska vatten kvar i hela butiken, det va länsat! Egentligen tycker jag att kommunen borde få köra ut rent flaskvatten till oss, det e ju dom som klantat sej o vi som blir drabbade, o gratis skare va!
.
Ne nu ska jag dricka flaskvatten o lägga mej, natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med! Dom borde se till att alla får flaskvatten gratis!

2010-11-30 @ 12:45:56
URL: http://saraevelinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med! Dom borde se till att alla får flaskvatten gratis!

2010-11-30 @ 12:46:13
URL: http://saraevelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0