Ugly naked peddo!

Japp, så heter en av Majas grannar numera! Lilli fyllde år i torsdags så det va tårt, fika och presenttajm som vi hade hemma hos Maja i hennes nya lägenhet! Till vår fasa under fikastunden ser jag en karl som står o glor in på oss järnet, han bryr sej först inte att vi upptäckt honom så han står kvar och spanar, sen går han, vi struntar i det och fortsätter surra..
Lilli tror att hon är fyndig och drar ett skämt att jag har en röd laser i ansiktet, jag tror inte ni förstår hur rädd jag blev, jag såg döden i vitögat, jag hann inte ens få hjärtinfarkt, jag fick världens största kalldusch med tanken att nu dör jag, nu är det över, inget annat hann jag tänka, jag fick ju självklart för mej att jag hade en stråle i pannan och skulle bli skjuten som på film, Lilli fick ta tillbaka sitt "fyndiga" skämt väldigt fort när hon såg min min hahaha jävla cp! Det va jättehemskt!
Till vår fasa står karln i fönstret igen lite senare, men nu i ett mörkare rum, han gömmer sej, sen ere samma visa igen, han va rikitgt creapy faktiskt, Maja vart ju livrädd och jag o Lilli fick lugna ner damen o säga massa bra saker men jag vet inte, han va faktiskt inte alls okej, jag tänkte fota honom men vi ångrade oss om han skulle se det, vi kom på det perfekta namnet iallafall; ugly naked peddo! Lilli har ju en tjej mittemot sej som hon kallar ugly naked girl så det va perfekt, vi kanske skulle presentera som för varandra? Jaa, varför inte?!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0