Städkungen!

Jäklar vad jag har städat idag, jag har städad överallt sen kl. 9 imorse har jag hållt på och är nu klar 7 timmar senare med lite avbrott när lillen kallat eller ätit. Det värsta med det här är ju faktiskt att jag kokat allt vatten jag städat med, bränt mej lite lätt och sen sitter jag på facebook o chattar och får reda på att det inte är avföring i vattnet utan att parasiterna överlever utanför avföringen PLUS att när vattnet torkar dör dom.. det betyder alltså att jag kokat 750 kastruller vatten i onödan...
.
Jaja nu ere skinande rent här hemma iallafall o den ens tappar en smula får spö! haha!
.
Har fortfarande klarat mej från parasiten, 4500 har anmält sej smittade så jag inväntar att insjukna med men håller tummarna för att slippa. Vill på gymmet, NU! Har vart förkyld o blir aldrig av mej min hosta så har inte vart där på 1½ vecka, känns gay, är såååå träningssugen men jag får vänta ja, jag som shoppat träningsbrallor o allt!
.
Skulle upp med massa julsaker o tvingade ut Janne i förrådet som tvingade ut mej med o leta kartongen med sakerna, jag vill inte ha upp nåt av det som är i kartongen i princip sååå här kanske de blir jullöst, vi får se, firning blire i Mörsil ändå o där ere jul för hela slanten, Kian ska vara jultomte! Kommer bli århundradets sötaste jultomte ever =D
.
Imorrn ska jag ta mej samman o hitta sladden så jag kan lägga upp lite bilder, är ju mycket roligare o läsa då ju! Blir till att sussa nu så jag kanske är lite mer levande imorrn på morron än imorse haha! Vill att Janne ska komma hem NU han jobbar skift så han började 9 imorse o slutar runt 9 imorrn.. Vill inte sova utan han, han e ju min björn som jag kan lita på o som ser till att ingen kommer o tar oss därinne i mörkret haha!


Kommentarer
Postat av: Minna

Det är bara dom som anmält sig sjuka, tänk hur många som INTE anmält det, kan va flera tusen till ju!

2010-12-01 @ 14:54:16
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0