Smakportioner o sölerier ;)

Var iväg på öppna förskolan för möte på bvc om smakportioner, vi tillhör egentligen inte den gruppen på z-gränd längre pga av flytten till Torvalla men iochmed att vi hänger ihop fortfarande och Kian precis börjat med smakportioner så fick vi med komma!
Lärde mej inte så mycket nytt, Janne har lärt mej det mesta redan han har ju koll sen innan, skönt att han kan det mesta sen innan faktiskt även fast vi gör på hans och mitt sätt ヅ
Fick lite broschyrer med förlag om rätter och så så här ska lagas mat o frysas i iskuber!
.
Köpte en haklapp med ficka på som jag testade nu på kvällen när han åt banan, den va hur bra som helst, bananen han spottade ut gled ner i fickan istället för överallt på kläderna, sen vare bara att skölja av den o hänga den på tork inför bästa måltid.
.
.
Eller okej jag skämta, texten ovanför skrev jag precis innan jag bjöd lilleman på gröt (med en skopa för lite grötpulver i så den vart lite rinnande, jag tyckte den va lite lös men jaja, bättre lycka nästa gång med doseringen heh).
Såhär såg det ut första gången han åt gröt utan haklapp;
.
.
.
Och såhär såg han ut nu efter han åt med haklapp;
.
.
Jaja, men jag ska ändå använda haklappen, vi får öva haha ;) Skit oxå ;) Jag kunde väl få drömma iallafall haha!
.
Jag kan inte förstå hur man kan känna sån speciell kärlek till någon på det här sättet, man har sånt fruktansvärt starkt band med sitt barn, det är helt obeskrivligt! Älskar och kommer jag alltid älska min fina Kian, inget kan ta min kärlek till honom ifrån mej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0