Sjukling..

Japp, sjukling va namnet! Jag är förkyld o har ont i halsen som ett svin! Det här är ju inte okej, imorrn ska Janne jobba 8-17 hur ska det gå? Ja det återstår att se, jag knaprar alvedon och äter halstabletter som smakar kartong, hostar rakblad o vilar för fulla muggar!
.
I fredags vare kalas för Jannes twins, dom vart hela 11 bast! Fick massor av finfina presenter och nöjda vart dom, mycket bra, mycket bra! Mamma, moster o mina kusiner kom hit o fikade o åt gó-middag så de va trevligt, jag började dock bli sjuk då så jag va slöast i världen o försökte orka men tillslut gav jag upp o flyttade över till sängläge!
Igår var det Oscars dop, en kompis till Jannes son, jag fick skippa det dopet tråkigt nog och låg och sov enda tills dom kom hem halv fyra på eftermiddagen.. slut.se! Men nu ere dax att bli frisk för jag har inte tid att vara sjukling när karln ska jobba!
Lilleman e lite sjuk med så han har varit lite halvkinkig från och till men de e inte konstigt de, de e inte lätt att vara jätteliten o sjuk inte, blir säng-gos på hög nivå imorrn för oss 2! Älskade lilla vän!
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Janne

jävlar vilket tryck i kroppen ja har när ja skär upp kött ;-) haha

2010-11-25 @ 23:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0