Reunion

Hade en liten reunion härom dagen! Camilla va i stan så beslutade oss för ett ses, mycket trevligt, fikade o hängde hemma hos Lilli ヅ Gófika o surr blev det, kul att ses igen!
.
Glömde min kamera hos Lilli som jag skrev förut, men jag va o hämtade den igår.. när jag hoppar ur hissen och börjar gå mot Lilli o Virres dörr hör jag Lilli lite lätt fly förbannad o gormar nåt i stil med "MEN JAG SKITER FULLSTÄNDIGT I DET" jag pingar på och Lilli öppnar, jag kollar in en aning skeptiskt och frågor om dom har 3e världskriget varav jag får till svar att "Ne alltså jag o Victor bara diskuterar o jämför världens undergång och barnen i afrika"..
Okeeej, hahaha, dom e inte helt okej dom där 2 hahaha!
.
Här e iaf bilder från då och kalaset!
.
.
.
.
.
.
.
.
Lilla hjärtat tog och rullade en gång idag oxå, om man lägger han på rygg så rullar han till mage nästan jämt o sen ska han ligga så o spana, duktiga killen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0