Pianomord

Vilka jävla idioter till grannar vi har, jag har ju klagat förut på att dom spelat piano i timmar, men nu, nu gick dom över gränsen på riktigt, imorse kl 06:20 för att vara exakt började dom spela piano i 1 timme, EN TIMME, jag var alltså tvungen att ligga mellan 06:20 - 07:20 och lyssna på det där förjävliga ljudet, jag hade mord i tankarna vill jag lova, idiotjävlar!!! Jag behöver min sömn för fan!
.
Nu till nåt annat..
.
Mixade havregrynsgröt och päron och bjöd Kian på det för ett litet tag sen, stackarn tjöjdes jättemycket och började grina haha, kanske inte va så gott med slem-gröt ヅ
Efter det va han puppa så då fick han helt enkelt sova en stund!
.
.
Han är så jäkla duktig, han vänder sej från rygg till mage massor, men han har inte riktigt kommit på att han kan välja att vända tillbaka sej på rygg igen när han vill, han kan ju det, det har han kunnat jättelänge men han kanske har glömt lite hur man gör i allt annat kämpande från ryggen till magen så tillslut blir han förbannad och gormar så får man komma och vända på han så blir han nöjd haha godingen!
.
Idag tog han o dängde babygymmet med, tror han vart arg på biet för han hade en lite het diskussion med det innan han började sparka o fäktas med hela gymmet haha han e så jävla rolig!
.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Men katta, ta ut tummen ur röven o blogga nu! Puss

2010-11-09 @ 09:28:52
URL: http://tensby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0