Min stora panda ♥

Va på Gläntan o mätte och vägde lilleman i onsdags! Han är nu 72 cm lång och väger 8255 gram! Långa killen!
Min älskade stora panda =D
E lite nojig över att han e lite smal, fast han är ju inte smal, jag tycker han är rätt normal o ser lite tjockis ut men jämför man med massa andra bebisar i hans ålder så e han långa killen o ser smal ut! Men jag tycker min prins e perfekt ja! Har höjt så han får 210 i ersättning nu plus mellanmål med smakportioner, han växer ju så det knakar så vi kände att det va dax med lite mer mat ヅ
.
.
.
Sötast i hela världen!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Caaat, har snöre på vår baby pulka om du vill låna? Vi har ju ingen användning av den detta år iaf. Kan slänga i fårpälsen också if you want!

2010-11-21 @ 13:03:35
URL: http://tensby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0