Läsare!

Okej, det va 12 av 48 st som erkände att dom läser min blogg igår iallafall, de flesta visste jag om men nån ny va det allt =) Kul! Hoppas på fler erkännanden, kom igeeen nu ;)
.
Imorse va jag och Kian på babymassage, tycker det är mysigt ヅ Kian däremot hade fullt upp att försöka vända sej och kolla på alla han är så jäkla nyfiken nu haha! OCH, han lyckades för första gången vända sej från rygg till mage under massagen, DUKTIGA killen! Jäklar va stolt jag vart, han har lyckats nån gång till nu när han lekt på golvet, min stora kille =D
.
Käkat ärtor har han gjort idag med, det va lite konstig smak först verkade han tycka men sen vare nog rätt gott, kokade 2½-3 dl ärtor o mixade det med 1½ matsked flytande margarin o frös in så det finns, skoj vare o imorrn tror jag jag ger mej på att mixa o frysa in palsternacka, det har jag hört att dom brukar gilla, alltid lika spännande att stoppa in nåt nytt i munnen på honom ;)
.
.
.
Janne tycker att Kian ser ut som en rotsak i den här mössan haha, stackarn, mössan han brukar ha va i bilen, o ja, han kanske ser lite rolig ut i den här haha! ♥
.
.
Va på bokdypump med Maja i måndags o fy fan va träningsvärk jag har och har haft, det börjar bli bättre men det har inte vart okej, han har gått som en nucka o gnällt massor haha, imorrn blire nya tag med Bryne som ska börja träna på StepIn nu =D Blir motion och mage i gymmet, längtar!
.
Ne, ska ta och slå in massa paket till alla födelsedagsbarn som fyller år nu framöver och sen blire bad och myspys med lillhjärtat!

Kommentarer
Postat av: Andrea Westin

Men hallå! Jag läser ju oxå såklart, måste ju hålla koll på hur stor sötisen blir =)

2010-11-03 @ 20:28:42
Postat av: Jennie

Melwin gillade palsernacka, fick de igår! kvar jättegluffigt och gott! med lite smör i ;)

2010-11-04 @ 10:25:29
Postat av: amelie

Jag läser men på jobbet och som du vet får man inte kommentera där. Kram

2010-11-04 @ 16:02:21
URL: http://amelieslife.blogg.se/
Postat av: Sofy

Alltså, jag läser inte din blogg katta. aldrig. fyfan för dig. hooker-körkorts-katta

2010-11-04 @ 18:15:10
URL: http://isophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0