Kass

Guuud va kass jag har blivit på att uppdatera måste jag erkänna, ska försöka skärpa mej..
.
Jäklar vad jag har blivit koffeinberoende.. inte bra.. dricker massa kaffe om dagarna och dricker även powerkings.. kaffe fine, men måste jag slurpa powers med hah? Ska försöka kamma mej på den fronten men vi får se, inget jag lider av direkt, smaskigt ere!
.
Va och bowlade häromdagen, får alltid så ont i asset dagen efter, kan det va pga av min schyssta stil? Janne fick mej in action haha..
.
.
Va över till Jossan o hängde ett gäng timmar, kollade på en film som hon o Johan fick i bröllopspresent, är från när dom va yngre.. år 2004 tror jag det va, bryne va oxå med på filmen fy faan va jag skratta hahah, tur de inte finns sånnadär filmer från då på mej haha!
Leon va jättegó med Kian som vanligt, han ville kramas massor, så jäkla gulligt =D
Här är kompisarna:
.
.
Trodde det skulle vara pain in the ass att vara ute och gå när det snöar och är kallt, men det är ju inte så farligt, va riktigt mysigt på hemvägen när jag o Emma traskade i mörkret på gångvägarna o surrade, jag som suttit och ojjat mej att det är så synd om mej för att det snöar och jag känner mej "handikappad" och inte kan göra så mycket om de snöar.. om det inte är alltför kallt ere ju bara mysigt! Ska köpa mej en ny jacka som täcker röven och en varm stor halsduk så blir det här nog bra, då kan jag o Kian ta oss en promenix lite då och då sålänge graderna tillåter för lilleman!
.
.
Imorrn har jag tänkt ha bak-tajm igen, ska göra snickerskakor, hallontoscamuffins och cheesecake brownies.. tänkte fylla frysen med fika igen, jag älskar fika, fika e fan the shit!
.
Gonatt, nu sussar vi! Kärlek ♥
.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Powerking är the shit. Jag får väl ta igen lite när jag kläckt! Dessutom vet du ju vart min brevlåda bor när du bakat färdigt! ;) Puss

2010-11-13 @ 10:16:31
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Sandra & Emelie

Vilket himla mysigt kort på dig och Kian, det sista :)

2010-11-13 @ 11:04:06
Postat av: Minna

Jag önskar att det fanns såna filmer på mig, fatta vad kul nu när man är vuxen!

2010-11-13 @ 17:51:08
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0