Jaha..

Jaha, dax att blogga kanske då..
Kian har börjat vilja gå upp 7 på morgonen nu, efter han ätit då, han har gjort det 2 dagar i rad, han tänkte det idag med men jag la honom brevid mej o stoppade in tutten när han började vakna till, det slutade med att vi klev upp 10:20 ヅ
Har forskat lite på growingpeople och där står det att dom börjar vilja vara uppe mer nu i den här åldern så jag får väl försöka vänja mej vid det men det e inte lätt vill jag lova, det kommer, det kommer ;)
.
Kian har även börjat strula lite nu när han ska sova på kvällen, han har ju kommit på att han kan slänga upp fötterna på kanten av sin säng eller he dom på spjälarna o ligger där med fötterna i vädret o sparkar iväg täcket o donar som attan innan han ska sova, in med tutten ca tusen gånger oxå.. ska kanske ta o sänka sängen lite och ta ett större täcke så kanske det löser sej lite, håller tummarna för det!
.
.
Lilleman försökte även rymma från skötbordet igår, jag fick han på bild in action haha!
.
.
Igår söndags va vi iallafall på kalas, Elin fyllde 7 år =D Lillskiten börjar bli stor! =S =D Hon bjöd på 2 tårtor, krämbullar, chokladbollar o sirapskakor, snacka om svulltajm, mumma vare haha!
Hon fick massor av paket o jag tror hon vart nöjd över det mesta, det är då det är kul att köpa paket, om personen blir nöjd och glad av dom =)
Ungarna hade fikat klart och började leka i hallen medan vi andra satt och fikade fortfarande.. då kom det en stank.. nån unge hade fisit och jag började veva en aning varav Janne drar ett skämt att det kanske är min mamma som gasat och moster satt och drack kaffe och kunde inte hålla sej för skratt och sprutade ut kaffet över bordet o fy fan va roligt det va hahaha! Sen gick hon iväg 10 minuter o skrattade o skämdes en aning över sitt kaffesprutande hahahah!
Tyvärr har jag glömt kameran hemma hos Lilli så jag har inga bilder just nu, kommer kanske sen!
.
Kian va självklart snyggast på kalaset, han hade slirre och väst!
.

.
Han fick oxå paket den lilla busen, han fick en pandadräkt av Elin och en gose-häst av sin gammelmomma som var mycket god!
.
Igår vart det core cirkel med Bryne! Va riktigt irriterad på instruktören, hon pratade för mycket trams och va sjukt seg, det tog 10 minuter en kvart innan hon förklarat klart allt och fick igång oss.. ne.. sök nytt jobb tant!
Passet va iaf bra märker jag såhär i efterhand ändå trots att hon norpade massa minuter i onödan av passet, har riktigt mycket träningsvärk och det gillas ju ;) Snart bär det av till ett bodypump pass, längtar!

Kommentarer
Postat av: kickan

Sebbe ska också hålla på sådär med fossingarna i sin spjälsäng... varje natt och varje morgon... bus ungar!



Sen vill sebbe helst hålla i sin flaska när det är dags för käk... mamma mu och pappa puh ska helst inte hålla.. haha.. kram till er

2010-11-09 @ 22:00:12
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0