Gammnucka

Men herregud vilken gammnucka man är, va på gymmet med Bryne idag, jag tog och sprang på bandet, dumt, nu kan jag inte gå normalt med det högra benet, kan liksom inte ta ut ett helt steg med benet, jag måste smyga fram med det om det inte ska göra skitont haha.. jag förmodligen sträckt mej, vilken jävla oldie man är alltså!
.
Tog även o högg mej i fingret med vassaste kniven vi har när jag skulle va cool o leka att jag kunde hacka lök, det var oxå dumt!
.
.
Efter en snygg "ihopplåstring" med lite bomull, sprit och frystejp och en aning för långt finger fortsatte jag mina kockkunskaper i köket och gjorde köttfärsbiffar lite lätt handikappad.
.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Minna

Ja, nu är hemtjänsten inte långt borta Katta...

2010-11-04 @ 21:17:48
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Katta

Ne eller hur Minna, tur vi är lika gamla så kanske vi om inte annat kan vara på samma boende framöver haha

2010-11-04 @ 22:43:14
Postat av: Sofy

Haha gammkäringar. u suck fäns!

Ikväll äre fredag. det betyder förfest hos Amelie. Så ni vet.



Old ladies.

2010-11-05 @ 11:49:07
URL: http://isophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0