Framsteg

Kian gör massor med framsteg i utveckligen hela tiden, så kul att se =)
Som exempel har han börjat sjunga när han spelar låtar på knapparna på gåstolen rätt ofta, hur gulligt som helst ere! Surrar endel gör han oxå =P I förrgår tog han sej sin första smakbit på sin stortå, den verkade mycket god ;) Han kollar även in sin högra hand väldigt mycket, ni vet som när tjejer kollar på sina naglar, hur man håller handen då, så sitter han väldigt ofta o spanar in den, det är så spännande liksom =D Han har även börjar kräla upp med rumpan i vädret o försöka skjuta sej framåt, här ere snabba taker! Sötaste killen i hela världen!
.
Jag vaknade upp sjukare än nånsin igår, låg som en död sill till typ 17, inte okej, Janne fick stanna hemma o ta hand om Kian faktiskt.. när jag slog upp ögonen på morron kände jag att ne det här går fan inte.. såå, det var ett att göra! Har haft lyx o fått frukost och lunch på sängen, världens bästa man har jag! ♥
Pallrade mej upp vid fem som jag skrev o käkade middag, tog en dusch, sen beslutade vi oss för ett varv runt gården för att ta lite luft, känner mej mycket piggare idag faktiskt men e inte frisk, hoppas på att vakna upp helt okej imorrn för imorrn ere shoppiiiiiiiiiiiiiing på hög nivå! Ska glida på stan hela dagen och som jag har längtat, skulle jag vara jättesjuk o ha feber imorrn så ska jag ändå shoppa, så e det bara, jag har längtat ihjäl mej efter att shoppa nu så nu äntligen ere dax!
.
Här är Kian redo för en pulkatur runt gården =)
.

.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0