Förra veckans träning!

Förra veckan tränade jag tisdag, onsdag, torsdag och söndag.
Maja har vart min följeslagare och blir det tills imorrn då hennes gratisvecka tar slut, så jäkla trist, har haft skitkul tillsammans när vi tränat så det kommer jag sakna!
.
I tisdags gymmade vi, 20 minuter kondition, sen ben, rumpa, lite armar och mage. Testade även en såndär stor vibrationsplatta som dom har, så jävla kul, tror på den där grejen, ska försöka vibrera 5-10 min varje gång jag tränar inne i stan!
.
I onsdags testade vi på BodyBalance - en blandning av yoga, tai chi och pilates. Man tränar styrka, balans och rörlighet till mjuk musik.
.
.
Det var inget för mej, jag vill bli svettig och känna att jag verkligen tränat hårt och vara slut i kroppen efter ett pass, men det där var inte alls jobbigt och kändes som ett onödigt pass så det blir nog inge mer av det för min del.
.
I torsdags testade vi på BodyCombat - tekniker från karate, taekwando, capoeira, boxing och muay thai.
.
.
Här vart man ju iallafall slut och jag kan ju rekommendera att man kanske ska ha lite armmuskler iallafall innan man ger sej på detta haha, jag är så sjukt vek i armarna och höll på tappa dom ett tag men jag klarade mej igenom passet trots allt, riktigt jobbigt pass enligt mej och jag skulle kunna gå på det igen!
.
I söndags gick jag på Aquamedel - vattengympa på medelnivå. Efter det simmade jag 10 längder.
.
.
Det var jag, 50+arna och gravida tjejer som deltog i detta pass haha, men det va faktiskt kul, tanterna va så trevliga så ;) Ett bra och roligt pass, kan tänka mej att gå på det fler gånger faktiskt helt klart!

Kommentarer
Postat av: Minna

Hallå, jag tycker att du ska ge BodyBalance en chans till. Det va ett av mina favvopass när jag bodde i Ösd. Jag tyckte inte heller att det va jobbigt i början men det är för att man inte har fått till tekniken. Har man väl fått det kan man pressa sig själv skitmycket, och det blir jobbigt! Dessutom är det skitbra eftersom man sträcker ut kroppen så mycket :) Så det så, haha!

2010-11-01 @ 15:20:45
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: malin

Åhh jag har oxå testat på Aquapass med tanterna, jag tycker det var jätte roligt jag med! Haha! :) Du är så duktig som tränar, gee mig lite av din diceplin taack! ;)

2010-11-01 @ 22:13:04
URL: http://ariiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0