Farsdag o dop!

Igår vare farsdag, Kians första gång han skulle fira sin pappa på hans dag =) Vi klev upp och överraskade med lyxfrukost och paket ヅ Han fick ett örngott där det står världens bästa pappa på osså fick han en kopp med bild på Kian där det står "Jag älskar min pappa"!
.
.
Hade turen och fick frulle på sängen imorse med resterna, så jäkla gott mmmme =D
.
Det va även dop på listan igår, vid 11 befann vi oss i Frösö Kyrka på Alvas dop, Sandras dotter! Det var jättefint o lillflickan va så tjusig så ヅ Har hört att Sandra e grym på att sjunga och det stämde ju bra nog, jag rös när hon sjung, känslorna svallade dock över o tårarna började spruta så en annan fick ta över och sjunga efter ett litet tag =P, men tro jag de, det va ju hennes dotters dop ♥
.
.
.
.
Gudföräldrarna Madde o Glenn ヅ
.
.
.
.
.
Men alltsååå nu blir jag ju lite bitter här, sitter o fikar mina kakor som jag bakat medan jag skriver.. blöH säger jag bara, dom som smakat säger att dom e skitgoda men alltsååå blöH.. ne jag vet inte, de va inget för mej de där.. haha jälla skit! Jaja, jag får väl vara utan då!
Jaha, nu vart jag bitter x2, skulle boka in mej bodypump nu ikväll, ne men de va fullt.. alltså va fan haha, skjut mej.. jaja, jag kör väl gymmet då! Jag som va så sugen!
.
Ne nu ska jag bju lilleman på gröt, han kallar, nu ere inge kul på mattan längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0