Det här med att vara sjuk och ha bebis..

Ja vad ska jag säga.. det går ganska bra men jag måste ju säga att mitt tålamod inte är på topp och orken sviker till aggresivitetskänsla..
Får inte jag mat när jag måste blir jag riktigt irriterad av mej och känner en inre aggresivitet, ja folk märker det även på mej, så känner jag nu ibland när jag e sjuk och har bebis och orken sviker.. När jag är sjuk vill jag bara sova bort dagarna och ligga i sängen hela tiden men det går ju inte längre, nu ere bara att gå upp o försöka göra dagen till det bästa!
.
Fick damp häromdagen när jag först låg och försökte vila men en av Jannes damer o hennes kompis va på fnitterhumör och satt utanför min dörr (trodde jag dom va tydligen i köket) o fnittrade en timme så jag inte kunde sova alls o va helt förstörd, fine, lite lätt irriterad gick jag ut i köket som en zombie och satt o surade.. sen gick kompisen hem och det vart lugnt o jag beslutade mej för att gå o vila igen men först gå på toaletten.. det va ju ett dumt val.. satte men på toaletten och det blev en jävla smäll.. då visar det sej att dom har gjort det "roliga" hysset att stoppa makaroner under toasittsen.. då rann bägaren över o jävlar va förbannad jag blev, gormade massa fula ord, stövlade iväg rasande o klädde på mej o smällde igen dörren för en runda ute för att lugna ner mej, vill inte visa kidsen min hetlevrade sida helst och jag kände att den enda utvägen va att gå ut och andaaaas!
.
Nu höll jag på få damp igen för ett litet tag sen men det gick bra men det är så jobbigt när man känner den där fly förbannad inombords-känslan i hela kroppen men man måste bete sej (ja jag tror ni fattar vad jag menar för känsla). E hemma själv idag med Kian för Janne jobbar, han drog vid 11 o jobbar till 21 ikväll o jag e sjuk o slut men kör ändå, vi måste ju ha pengar o om jag inte ligger i hög feber får jag faktiskt klara det här ju!
Iallafall, jag sitter vid datorn o donar lite, Kian har precis ätit gröt och ligger naken på en handduk på sin lekmatta o busar med gymmet, jag tittar bort en stund och kollar tillbaka, då har lilleman rullat iväg på den jättestora blå mattan vi har, jag funderar om jag ska lägga han på handduken igen men tänker att äsch han verkar ha det bra o kan dona lite där, dumt, jag hör att han klämmer och jag tittar dit.. oh noooo, Kian håller på att bajsa på våran skitstora matta som jag absolut inte vet hur eller orkar tvätta!!! Sprang dit, la han på handduken o torkar som en gaaaalning med alla möjliga saker, som tur va försvann allt och ingen lukt blev det kvar, pjuuuh! Nu går jag o Kian in till badrummet för stjärttvätt o på med blöjan-dax, tvättar honom, lägger en lite lätt jättearg Kian på skötbordet, han blir tyst, oh nooooo, han kissar över halva badrummet, nu börjar han skrika igen.. jag andaaaas och tvättar honom igen o torkar bort kisset överallt, sätter på arg-Kian blöjan o han gormar med sin högsta-nivå-röst, känner hur frustrationen inombords kommer och att orken börjar svika, lägger oss i sängen o ja vaggar honom en halv minut o vips så sussar han, thank goooood!
.
Andaaaaaaaas
.
Ja man ställs inför lite prov men det går ju fint det här haha! Tog en bit mat så nu har jag laddat batterierna lite och är fit for fight igen när lill-karln vaknar, jag kan ju låssas iaf!
.
So looooong!

Kommentarer
Postat av: Minna

HAHAHA det dära makarontrixet va ju kanske hur roligt som helst! Jag hade velat se din min när du satte dig :) Dock så förstår jag att du blev förbannad, nu när du är sjuk och allt, men ändå- roligt.

Också roligt att Kian först bajjade på finmattan och sen pinkade ner hela toaletten ^^

2010-11-23 @ 19:01:33
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0