stelt.se

Hahaha jag dör! Det finns ju kärlekscheckar som man kan köpa på alla hjärtans dag ni vet, jag gav sånna till Janne iallafall. Vi håller på att packa inför flytten så jag tog ner checkarna från en hylla och la dom på vardagsrumsbordet, det skulle jag inte ha gjort!!
Jag kommer in helt oskyldigt i vardagsrummet och tror att allt är frid o fröjd men Jennifer (jannes barn) och mamma står o ser ytterst finurliga ut, tillslut utbrister Jennifer;
Kattaaaa, vad är snoppmassage?, det står det häääär, ska du ge pappa snoppmassage? Vad är deeeet?
Mamma utbrister i asgarv och jag dööör! Fy faaan! Nu pratas det hejvilt om snoppar härinne o min mamma är här... jag dör!
INTE okej!
Mamma och Jennifer har alltså läst mina exklusiva checkar till Janne!! Jag piffade till dom lite med att lägga till lite eeeeh suspekta saker på checkarna så att säga!
Hahahaha! Jag dör!
Låt mej dö, snälla gud, kanske typ nu! hahaha!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahahahahahahahahahahahahaha!!!!! Vad roligt!!

2010-05-12 @ 19:47:43
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Minna

HAHAHAHA! Fy fan va roligt!



PS, klippet på min blogg funkar för mig. Testa att söka på youtube direkt annars.

2010-05-12 @ 20:51:49
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Mågnus

HAHAHAHA katta ^^ för roligt ^^

2010-05-12 @ 21:12:02
URL: http://www.blaeffo.com
Postat av: Janne

HAHAHAHAHA!!

2010-05-15 @ 10:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0