Kanske dax för uppdate ang min graviditet med!

Min lillevän mår hur bra som helst, han följer sin kurva som han ska och hjärtljuden är finfina, och sparkas hejvilt gör man oxå!
I lördags gick jag in i vecka 37, jag har jättebra värden men massssor med vatten i kroppen. (som exempel så hade jag inga fotknölar kvar härom dagen vilket är ytterst hett). BM har sagt att jag ska sluta dricka så mycket men vad tusan ska jag göra jag är ju törstiiiiig, o en liten isbit blir inte jag nöjd av.
SF-måttet är 35 cm och jag mätte min omkrets på magen som nu är 104 cm, herre vad jag växer! Min vikt har ökat så jag väger nu över 70 pannor,  (71 eller 72) så jag ligger +16-17 kg nu. Men det jag går upp nu är mest vatten och ja, det syns ibland... ser inte klok ut haha!
Har haft sömnproblem ett tag men nu börjar det bli lite bättre igen *peppar, peppar*.. har så jäkla ont i ryggen, fötter, ben, händer, revben osv även problem med nästäppa o ska jag ligga o andas med munnen törstar jag ihjäl o måste dricka hela tiden o då måste jag ju även på toa hela tiden så de e ingen hit vill jag lova.. jobbar 50% just nu, det blir alltså 4 timmar om dagen för min del, efter dom 4 timmarna är kroppen som en gammal kärring.. fötter och tår är fetare än nånsin och kroppen är som en rostig motor som behöver smörjas för att komma igång igen.. tur jag blir ledig snart på heltid!
23 dagar återstår till BF..
.
Ne nu ska jag försöka mej på att sova igen, va tvungen upp o äta osså e jag sjukt täppt i näsan..

Kommentarer
Postat av: Jossan

Aj lööv you, aj really really do, aj lööv you, aj hope you lööv me tooo! Hahaha, kommer du ihåg??? :)

Emma fick genomlida mycket av våra bravader! haha. Och vattenskallen? Oh herregud! :)

2010-05-26 @ 19:42:01
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Andrea

Hallåååå!!! Du måste ju berätta sånna här viktiga saker som att du har en blogg!! Tur att jag spionerar på vad Ida gör hela tiden. Jag blir lite upprörd... Du får se till att ploppa ut bebis till midsommar för då vill jag träffa den!

2010-05-29 @ 08:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0