i Lördags

Jag, Janne, Lilli och Bryne begav oss till Minna o Magnus i Optand och grillade KÖTT, surrade, skrattade o dom drack lite vin o nån öl! Jag drack oxå en öl, ja alkoholfri, jäklar va god den va! Men Magnus smakade på den o sa att den inte smakade öl? Men jag tror han ljög, jag kan väl inte ha glömt bort hur det smakar? eller? haha

Det var hur mysigt som helst o sitta ute på altanen o käka o surra, har saknat alla jättemycket! Saknar att göra sånnadär saker, har blivit så lite sen jag vart gravid tyvärr, men det beror väl på att jag inte kan festa och att jag inte har så mycket ork heller!
Janne va the grillmaster;
Jäklar va gott det va!
Minna va oxå med men ja hittade ingen bild på henne =(

Kommentarer
Postat av: Mågnus

Haha jäklar vilket flin jag hade på den första bilden :D

2010-05-18 @ 11:23:29
URL: http://www.blaeffo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0