Hemskickad!

Imorse vart ja hemskickad från jobbet, hade konstiga värkar, mer menssmärtor men det tryckte neråt och hugg till o varade ca 10 sekunder i taget.. Forskade först på internet o vart givetvis en aning nojjig, sen ringde jag BM o hon sa att jag skulle gå hem o vila ögona böj så jag fick väl göra det då! Och efter det gick det över!
.
Min lilleman har tagit sitt förnuft till fånga och vänt sej åt rätt håll, tack gud! haha! Han hade borrat ner huvudet en bit med så BM trodde inte att han kunde vända sej åt fel håll igen men man kan aldrig vara säker, verkar ha en liten luring där inne i magen =)
Nu känner man honom så väl att man kan känna tossingarna, så myyysigt, jag vill att han ska komma ut nu på en gång så jag kan få snusa o gosa med honom, men samtidigt vill jag att han stannar kvar därinne ett tag till så han blir helt klar!
.
Var iväg till Elgiganten med mamma för ett litet tag sen, körde hennes bil haha fy faan va rolig den va att köra, den e så sjukt liten, jag satt o smilade heeela tiden när jag körde haha!
Fick en tvättmaskin av henne, helt underbart, slippa boka tvättid o ha tusen kg tvätt jämt, awesome! Speciellt nu när det lär bli nåra byten om dagen förmodligen ;)

Kommentarer
Postat av: Monia

ja nog var du nojjig alltså! =)

Men fyfan vilken snäll mamma du har! Åh jag vill oxå ha tvättmaskin, men får ju fan inte plats en här :(

Vilken duktig gosse som lagt sig åt rätt håll! Han e snart reda att komma ut till stora stygga tant MONIA! :) Fy va jag ska snusa!! Jag tycker om er!!

2010-05-07 @ 20:36:20
Postat av: Katta

Jaa jag e mycket stolt över honom ;) hahaha ja nog tror jag du kommer snusa en aning på honom, stackarn kommer bli ihjälsnusad haha =)

2010-05-07 @ 20:48:16
Postat av: Mågnus

Gud vad skönt att han har lagt sig åt rätt håll! Det kan väl gå helt åt helvete annars?

2010-05-08 @ 08:51:25
URL: http://www.blaeffo.com
Postat av: Katta

Haha njaa eller ja de beror väl på hur man ser det, antingen får man föda en dubbelvikt bebis eller kejsarsnitt och jag föredrar helst att slippa något av det så att säga =P

2010-05-08 @ 19:40:11
Postat av: Minna

Nice med tvättmaskin!

Och ja...dubbelvikt bebis kan inte va skönt att trycka ut :)

2010-05-08 @ 21:07:26
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: theres

knip igen tills jag e där, o jag ska vara den första som får höra att du har kl¨ckt, möjligtvis eva kanske men ingen annan, annars blir jag sur hahahah puss puss

2010-05-09 @ 19:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0