Gått ner igen..

Var tvungen att ringa till BM idag, har så jäkla ont överallt pga av all vätska o speciellt i fingrarna, kunde inte ens öppna en banan idag.. inte okej! Fick iallafall tid hos doktorn på barnmorskemottagningen så jag o Jossan gick dit efter att ha lunchat (mycket trevligt =D) o jag fick träffa en läkare!
Fick diagnosen karpaltunnelsyndrom - http://sv.wikipedia.org/wiki/Karpaltunnelsyndrom
Härliga tider!
Blir så att jag går ner ännu mer i tid from imorrn, nu kommer jag bara jobba 50%, min barnmorska vill inte att jag jobbar alls och tyckte jag skulle ta mej en rejäl funderare men vad tusan ska jag göra hemma själv hela dagarna.. jag kommer ju få nåt fel!
.
Har börjat packa lite nu förresten, vi tar lite i taget, det blir nog bäst så =) blir nog nåra kartonger imorrn med =) Snart ere flyttdax =D

Kommentarer
Postat av: Minna

Om man utgår från infon från wikipediasidan så låter det ju som att du inte ska jobba alls honey. Visst, du kanske får tråkigt en del, men också lugnt och skönt! Du måste ta hand om dig. <3

2010-05-05 @ 17:35:10
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0