Äntligen!!

Snart ska jag äntligen få träffa Minna, Emma o Jossan =) Ska blir riktigt najs, saknar dom jättemycket! Minna har ju övergett mej för Uppsala ( inte okej ;) ) o Emma har vart i Australien, Uppsala o Linköping en evighet så ÄNTLIGEN får jag träffa dom =P
Vi skulle egentligen grilla hos Jossan till middag men iochmed att vädret bestämt sej för ösregn så fick vi tänka om o kör på tacos istället, men de e inte illa det heller, fast lite besviken e jag för jag va så sugen på en flinta haha!
Kommer bli mys o mycket surr med mina damer =)
.
Imorrn blire dejt hos Minna o Magnus, då blir det grillning, fan va besviken jag blir annars, nån dag kan jag väl få mitt efterlängtade kött iallafall tycker jag! Ska bli skitkul, en liten sammankomst med massa roligt folk!
.
Guuud förresten, va med om en yrtterst pinsam incident med "mammas pärla" som jag numera är ovänn med häromdagen!
Jag Janne o Mikaela skulle skjutsa ut bilen till verkstaden så Janne tog våran bil o jag och mikaela tog mammas, innan ve skulle bege oss till Frösön så skulle Janne tanka våran så vi följde efter, det här skulle ske på okq8 vid stora kyrkan.
Allt går som smort, vi startar bilen o börjar åka mot q8.. bilen känns hackig men jag tänkte att det bara va nåt trams för den hade stått still över natten (den e gammal). Ojjj vad fel jag hade, precis efter rondellen när jag ställer med i kö för att få svänga in på q8 så dööööör bil-jäveln!! Står där som ett fån o får inte igång bilen, jag står mitt i rusningstrafiken mellan 2 filer, bilen vägrar starta, jag får blackout för jag håller på skämmas ihjäl o minns inte vart varningsblikersen är!! en buss full med folk stannar o chauffören vevar att jag ska åka men det gååååår ju inte.. ännu pinsammare.. tillslut kommer janne o nån okänd karl o puttar upp oss på q8.. där blir vi stående i 10 minuter innan cp-bilen startar, när det väl startar kommer det skitmycket kolsvart rök ur avgasröret o bildar ett stort moln och det blir en kolsvart svart "pöl" efter sej..
Fy faan pinsamma bil!
Den svarta pölen är fortfarande kvar, såå tänk på mej när du ska på q8 vid stora kyrkan! (ja om den inte regnar bort nu i det fina vädret).
.
Ja just ja, en sak till, igår när jag gick till jobbet SPRACK mina skor... ni kan numera kalla mej för Fet-Fot! hahaha!
Kan inte ha nåra skor alls nu, eller jo, foppatofflorna då men det är ju inte så hett i alla lägen haha.. måste köpa nå nya billigare typ 3 storlekar större, antar att mina fötter har tänkt att bli ännu fetare tills jag kläckt!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahahaah! Jag gillar dig när du är preggo, du verkar ju få vara med om det mesta då! ;) Tack för en fab kväll. :)

2010-05-14 @ 20:42:17
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Minna

HAHAHA gud va pinsamt, glad att jag inte va med! :)

Och att dina skor sprack va fan roligt det med! Fast jag tycker ju såklart synd om dig samtidigt, foppatofflor är kanske bekvämt men fan inte hett ;)

2010-05-14 @ 22:33:46
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0