Jävla skitdag!

Och det här ska vara en semesterdag! Jävla bullshit!
Tog ut en dag i semester idag för jag har ett gäng sparade.. det skulle jag inte gjort..
Om jag inte hade gjort det hade jag inte fått en häftklammer i foten eller glassplitter i halva köket >=(
Janne stackarn fick uppleva mej som psykiskt störd.. jag skrek som en stucken gris, grinade skitmycket samtidigt som jag skrattade hysteriskt lite titt som tätt för att det gjorde så jävla ont hahaha.. skulle ha filmats såhär i efterhand.. Men efter mycket om och men fick han tillslut leka doktor och dra ut skiten!
Sen för ett tag sen kände jag tydligen för att tappa en stor glasskål i golvet så det va glassplitter i halva köket, detta kallar jag en HORDAG!
Kvällen är inte över än.. det återstår att se vad som händer härnäst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0